کندی در اجرای راه آهن میانه - اردبیل را بر نمی‌تابیم
نوشته شده توسط : شیما شریفی

به گزارش خبرنگار مهر، علی نیکزاد عصر پنجشنبه در جلسه پیگیری پیشرفت و اجرای پروژه‌های راه استان اردبیل اظهار کرد: پروژه راه آهن میانه - اردبیل از اولویت‌های مطالبه مردم و مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی است و کندی اجرای این پروژه را بر نمی‌تابیم.

آبیاری تحت فشار

 

وی با بیان اینکه بهره برداری از این خط ریلی جزو اولویت‌های مسئولین استان است افزود: با توجه به اینکه سازمان برنامه و بودجه کشور قول تأمین اعتبار کل منابع مالی مورد نیاز این پروژه را داده است و تا به امروز نیز عمل کرده اند انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی متولی احداث و ریل گذاری این پروژه ملی به جد عمل کنند تا در موعد مقرر سوت قطار را به مردم استان اردبیل تقدیم کنیم که در غیر این صورت کوتاه نمی آییم.

 

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری ادامه راه آهن میانه - اردبیل تا شمال استان، تصریح کرد: آنچه که امروز مورد توجه مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی است توسعه متوازن شمال تا جنوب اردبیل بوده و در این راستا دوشادوش نمایندگان حوزه‌های انتخابیه برای توسعه و جبران عقب ماندگی‌های اردبیل تلاش خواهیم کرد.

تخصیص کامل ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار جاده اردبیل - سرچم

نیکزاد به تعریض و چهاربانده شدن جاده اردبیل - سرچم نیز اشاره کرد و گفت: این پروژه نیز در کنار تبدیل جاده‌های استان به بزرگراه از اولویت‌های پروژه‌ای عمرانی در حوزه راه استان اردبیل است که خوشبختانه با تفویض کامل اختیارات از سوی وزیر راه و شهرسازی برای تسریع و پیگیری راحت‌تر اجرای پروژه به اردبیل امیدواریم در حداقل زمان ممکن شاهد چهاربانده شدن این جاده مهم در استان باشیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از دستور تخصیص کامل ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار این پروژه خبر داد و افزود: چهاربانده کردن و تعریض جاده اردبیل – سرچم در حال حاضر از هر دو سمت اردبیل و زنجان با قدرت و سرعت هر چه تمام در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه بخشی از نگهداری جاده اردبیل سرچم بر عهده استان‌های زنجان و آذربایجان شرقی بود، خاطرنشان کرد: برای نگهداری بخش اعظم و اصلی این جاده توسط اردبیل نیازمند تأمین ماشین آلات بودیم که طبق رایزنی‌های انجام شده ۱۴ میلیارد تومان اعتبار برای خرید ماشین آلات راهداری و راهسازی تخصیص یافت تا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مشکلی برای نگهداری این مسیر مهم نداشته باشد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از همکاری خوب قرارگاه خاتم در تعریض و چهار بانده کردن این مسیر قدردانی کرد و گفت: این قرارگاه در خصوص سرعت بخشیدن به پروژه تعریض جاده اردبیل - سرچم با تمام توان کمک حال دستگاه‌های اجرایی شده است.

نیروگاه سیکل ترکیبی

 

 

نیکزاد ادامه داد: جاده اردبیل - سرچم به طول ۱۸۰ کیلومتر است که ۱۴۰ کیلومتر از این مسیر باید تعریض و چهاربانده شود و ۴۰ کیلومتر دیگر را که مربوط به نقاطی از جاده می‌شود که دارای تونل بوده و مصمم هستیم تا احداث باند دوم تونل‌ها را به یکی از پیمانکاران مطرح و موفق کشور تحویل دهیم تا همزمان با تعریض تونل‌ها نیز به بهره برداری برسد.

کد خبر 5092758

منبع مهرنیوز





:: برچسب‌ها: ژئوممبران , عایق ژئوممبران , استخر کشاورزی , عایق استخر , ورق ژئوممبران , ژئوسنتتیک ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: